Häufig gestellte Fragen
Sonder- und personalisierte Bestellungen
Ja, das ist möglich. Kontaktieren Sie uns einfach.
Geschenkverpackung und Verpackung
Unsere aktuelle Verpackung ist luxuriös und spiegelt die Qualität des Produkts wider. Bei weiteren Wünschen kontaktieren Sie uns bitte.
Tipps zur Pflege Ihres Satin-Bettwäsche-Sets:
Eine Pflegeanleitung liegt der Verpackung ebenfalls bei. Wir senden Ihnen zusätzlich eine Pflegeanleitung zu.
Kiedy moje zamówienie dotrze do mnie?
Twoje zamówienie zwykle dociera w ciągu 7–14 dni roboczych od momentu wysyłki. Wynika to z faktu, że większość naszych produktów jest szyta na zamówienie — przykładamy dużą wagę do detali, a komplety pościeli powstają z wykorzystaniem tradycyjnych technik i ręcznych wykończeń, dlatego proces ten wymaga czasu.
Zamówienia na materace są wysyłane najczęściej następnego dnia roboczego.
Gdy przesyłka opuści magazyn, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia — możesz śledzić status zamówienia za pomocą tego numeru.
Rzadko zdarzają się opóźnienia zależne od firmy kurierskiej. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z przewoźnikiem w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat przesyłki.
Jak mogę się skontaktować z Wivanco?
📍 Adres: ul. Stawy 5, 02-467 Warszawa
📞 Telefon: +48 667 858 639
📧 E-mail: info@wivanco.pl
🤝 Współpraca hurtowa: wivancobed@gmail.com
Czy oferujecie sprzedaż hurtową?
Tak! Wivanco współpracuje z hotelami, salonami oraz dystrybutorami. Napisz na wivancobed@gmail.com i 📞 Telefon: +48 667 858 639
, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów
