FAQ

Special and personalized orders

Yes, it's possible. Just contact us.

Gift wrapping and packaging

Our current packaging is luxurious and reflects the quality of the product. Please contact us with any additional requests.

Tips for caring for your satin bedding set:

Care instructions are also included in the box. We'll also send you a care manual.

Kiedy moje zamówienie dotrze do mnie?

Twoje zamówienie zwykle dociera w ciągu 7–14 dni roboczych od momentu wysyłki. Wynika to z faktu, że większość naszych produktów jest szyta na zamówienie — przykładamy dużą wagę do detali, a komplety pościeli powstają z wykorzystaniem tradycyjnych technik i ręcznych wykończeń, dlatego proces ten wymaga czasu.

Zamówienia na materace są wysyłane najczęściej następnego dnia roboczego.

Gdy przesyłka opuści magazyn, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia — możesz śledzić status zamówienia za pomocą tego numeru.

Rzadko zdarzają się opóźnienia zależne od firmy kurierskiej. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z przewoźnikiem w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat przesyłki.

Jak mogę się skontaktować z Wivanco?

📍 Adres: ul. Stawy 5, 02-467 Warszawa
📞 Telefon: +48 667 858 639
📧 E-mail: info@wivanco.pl

🤝 Współpraca hurtowa: wivancobed@gmail.com

Czy oferujecie sprzedaż hurtową?

Tak! Wivanco współpracuje z hotelami, salonami oraz dystrybutorami. Napisz na wivancobed@gmail.com i 📞 Telefon: +48 667 858 639
, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów