FAQ

Specjalne i spersonalizowane zamówienia

Tak, to możliwe. Wystarczy się z nami skontaktować.

Pakowanie prezentów i opakowania

Nasze obecne opakowanie jest luksusowe i odzwierciedla jakość produktu. Możesz skontaktować się z nami w sprawie dodatkowych życzeń.

Wskazówki dotyczące pielęgnacji zestawu pościeli satynowej:

Instrukcje konserwacji znajdują się również w pudełku. Dodatkowo prześlemy Ci podręcznik z instrukcjami pielęgnacji.

Kiedy moje zamówienie dotrze do mnie?

Twoje zamówienie zwykle dociera w ciągu 7–14 dni roboczych od momentu wysyłki. Wynika to z faktu, że większość naszych produktów jest szyta na zamówienie — przykładamy dużą wagę do detali, a komplety pościeli powstają z wykorzystaniem tradycyjnych technik i ręcznych wykończeń, dlatego proces ten wymaga czasu.

Zamówienia na materace są wysyłane najczęściej następnego dnia roboczego.

Gdy przesyłka opuści magazyn, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia — możesz śledzić status zamówienia za pomocą tego numeru.

Rzadko zdarzają się opóźnienia zależne od firmy kurierskiej. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z przewoźnikiem w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat przesyłki.

Jak mogę się skontaktować z Wivanco?

📍 Adres: ul. Stawy 5, 02-467 Warszawa
📞 Telefon: +48 667 858 639
📧 E-mail: info@wivanco.pl

🤝 Współpraca hurtowa: wivancobed@gmail.com

Czy oferujecie sprzedaż hurtową?

Tak! Wivanco współpracuje z hotelami, salonami oraz dystrybutorami. Napisz na wivancobed@gmail.com i 📞 Telefon: +48 667 858 639
, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów